نحوه خدمات پشتيباني کاربران در ايام نوروز

  • چهار شنبه, 18th مارس, 2015
  • 11:40صبح

مشترکین گرامي،

ضمن عرض تبريك به مناسبت فرارسيدن نوروز 94 و آرزوي سالي سرشار از موفقيت، به منظور ارائه خدمات پشتيباني در ايام نوروز، برنامه زير اعلام مي‌گردد:

ارائه خدمات در روزهاي تعطيل نوروز:

دفتر شرکت از روز چهارشنبه مورخ 27 اسفند 1393 لغایت شنبه 15 فروردین 1394 تعطیل می باشد.
ارائه خدمات پشتيباني به مشتريان از طریق تیکت میسر بوده و حداقل در روز پنج بار به درخواست ها رسیدگی خواهد شد.
در صورت وجود مشکل فورس ماژور میتوانید اقدام به ارسال تیکت کرده و با ارسال نام کاربری خود به سامانه پیام کوتاه به شماره 982122571280 پشتیبان را از وجود مشکل مطلع کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواستتان رسیدگی شود.

ارائه خدمات در روزهاي غير تعطيل نوروز:

ارائه خدمات در روزهاي غير تعطیل هفته اول (روز 5 و 6 فروردين ) و هفته دوم (از شنبه 08/01/94 لغايت سه شنبه 11/01/94) به شرح زير مي‌باشد:

  • از ساعت 9 الي 14 پشتیبانی علاوه بر بخش تیکتینگ، امکان تماس تلفنی با شماره تلفن: 32466469 - 034 نیز میسر خواهد بود.

سپاس از همراهی شما
توسعه سامان نیماد

« بازگشت