قابلیت منشی پیامک (پاسخگویی خودکار) چاپ

  • 2

منشی پیامک چیست

منشی پیامک سامانه ارسال پیام کوتاه برای پاسخگویی خودکار به پیام های دریافت شده در سامانه است .
با دریافت کد ارسالی از سوی گوشی ، پیام مناسب را به صورت اتوماتیک ارسال می نماید . به عنوان مثال برای پنل تعریف می کنید که در صورت دریافت عدد یک از سوی گوشی ، تعرفه قیمتها ، عدد 2 تاریخ جلسه و عدد3 لیست نمایندگان را به همان شماره ارسال نمایدو سامانه ارسال پیامک با توجه به تنظیمات، این کار را به صورت خودکار انجام می دهد
این سیستم از پنل ارسال اس ام اس شرکت ما برای کلیه اصناف و مشاغل کاربرد دارد . به عنوان مثال مشتری جهت تست اصل بودن جنس خریداری شده ، شماره سریال درج شده روی محصول را برای پنل ارسال می کند و در صورت صحیح بودن شماره سریال ، پیام تایید برای وی ارسال می گردد و یا در سیستم دانشجویی و دانش آموزی و یا سیستم پرسنلی یک شرکت ، شخص با ارسال کد دانشجویی یا پرسنلی خود به پنل ، پیامکی را به صورت خودکار دریافت می کند که حاوی اطلاعات تعریف شده می باشد و کاربردهای دیگر که بسته به نوع فعالیت شما ، قابل تعریف در سیستم منشی پیشرفته می باشد.

برای ایجاد منشی پیامک جدید روی دکمه ایجاد عبارت جدید کلیک کرده،
در قسمت شماره : شماره خط مورد نظر خود را انتخاب کرده (خط مجازی بایستی اختصاصی بوده تا قابلیت دریافت پیامک را داشته باشید) .
سپس در قسمت عنوان: یک عنوان اختیاری انتخاب کنید.
در قسمت کلمه ی کلیدی : یک کلمه کلیدی به منظور کد دریافت از مشتری (به طور مثال عدد 1، شماره حساب، و ...)
در صورتی که دریافت چند پاسخ از یک شماره : روی خیر باشد کاربر تنها یک بار میتواند کلمه کلیدی را وارد کند.
همچنین میتوانید در قسمت محدودیت زمانی: یک بازه زمانی را برای فعال بودن منشی در نظر بگیرید.
در قسمت ارسال متن پس از دریافت پیامک : میتوانید متنی وارد کرده که مشتری پس از ارسال کلمه کلیدی آن پیام را دریافت کند. ( به طور مثال: از عضویت شما در باشگاه مشتریان ما سپاس گزاریم).
در نهایت در صورتی که بخواهید افرادی که در این فرایند شرکت کرده اند و کلمه کلیدی را ارسال کردند در گروه دفترچه تلفن خاصی ثبت شود، در قسمت ذخیره ی شماره در دفترچه تلفن : گروه مورد نظر را انتخاب کرده و روی دکمه ثبت کلیک کنید..



آیا این پاسخ مفید بود؟

« بازگشت