بلاک کردن ایمیل با استفاده از Spam Filters در Cpanel

یک ویژگی سرویس E-mail ابزار بلاک/غیربلاک کردن است که به کاربران اجازه می دهد که ایمیل های اسپم را بلاک کند.این فیلتر باعث جلوگیری از ورود ایمیل های ناخواسته به آدرس ایمیل شما می شود.در زیر مراحل فعال کردن فیلتر هرزنامه(spam filters) در شناسه پست الکترونیکی را نشان می دهد.
1.در منوی mail روی Account Level Filtering کلیک کنید.
2.رویCreate new filter کلیک کنید.
3.در اولین منو کشویی هدر مورد نظر خود را وارد کنید.
*گزینه های در هر پیام:
Equals:
متنی مطابق با متن موجود در ایمیل ارسالی
Matches regex
موارد مشابه regex
Contains:
موارد مشابه مشخص شده در متن
Begins with:
موارد مشابه متن مشخص شده وقتی که اول کلمه مشخص باشد.

عنوان فیلترخود را در فیلد سوم وارد نمایید.این متن به حروف حساس است.

روی  Activate  کلیک کنید.

همچنین شما می توانید فیلترهای هرزنامه با توجه به نیاز حذف کنید. حذف فیلتر در دو مرحله زیر نشان داده شده است.
1.در منوی mail روی Block an E-mail کلیک کنید.
2. کلیک کنید بر روی دکمه حذف در کنار فیلتر هرزنامه ای را که می خواهید حذف کنید.
  • Email, SSL
  • 0 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

Related Articles

Login history کلیه کاربران در cPanel

جهت بررسی Login history کلیه کاربران سرور،با کنترل پنل cPanel، کافیست محتوای access_log را به کمک...

کار با file manager در Cpanel

این بخش در Cpanel به شما امكان آگاهی از مشخصات و مديريت فايلهایی كه جزیی از سايت شما هستند را...

Upload فایل در Cpanel

۱- وارد کنترل پنل شوید. ۲-وارد File Manager شوید. ۳- از ستون کناری سمت چپ به مسیر مورد نظر (...

نحوه تغییر default document

برای تغییر در فایل index یا همان default doc باید بصورت دستی تغییری در فایل .htaccess سایتتان...

تغییر password بانک اطلاعاتی در cpanel

برای تغییر رمز عبور دیتابیس در cpanel  ابتدا به بخش MySql Databases رفته و سپس نام کاربری...