پشتیبانی در ایام عید نوروز
- پنجشنبه, 20th مارس, 2014
- 17:16بعد از ظهر
باسلام و احترام
ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی به شما کاربران محترم ؛ نحوه پشتیبانی در ایام نوروز به شرح زیر میباشد .
از 29 اسفند لغایت 5 فروردین پشتیبانی صرفا از طریق سیستم تیکتینگ در پرتال کاربران صورت میگیرد و هر 4 ساعت یک بار به درخواست ها رسیدگی خواهد شد .
لطفا موارد پشتیبانی سرور ها و هاستینگ که جنبه فورس ماژول دارد جهت پیگیری هرچه سریعتر را دارد با ارسال شماره تیکت به سامانه پیام کوتاه 30005970001000 مستقیما به اطلاع پشتیبان برسانید .
خاطر نشان میشود از تاریخ 1393/01/05 دفتر شرکت از ساعت 9 الی 14 آماده پاسخگویی و مراجعه حضوری شما عزیزان خواهد بود .
با آرزوی سالی خوش و سرشار از موفقیت
پشتیبانی توسعه سامان نیماد
ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی به شما کاربران محترم ؛ نحوه پشتیبانی در ایام نوروز به شرح زیر میباشد .
از 29 اسفند لغایت 5 فروردین پشتیبانی صرفا از طریق سیستم تیکتینگ در پرتال کاربران صورت میگیرد و هر 4 ساعت یک بار به درخواست ها رسیدگی خواهد شد .
لطفا موارد پشتیبانی سرور ها و هاستینگ که جنبه فورس ماژول دارد جهت پیگیری هرچه سریعتر را دارد با ارسال شماره تیکت به سامانه پیام کوتاه 30005970001000 مستقیما به اطلاع پشتیبان برسانید .
خاطر نشان میشود از تاریخ 1393/01/05 دفتر شرکت از ساعت 9 الی 14 آماده پاسخگویی و مراجعه حضوری شما عزیزان خواهد بود .
با آرزوی سالی خوش و سرشار از موفقیت
پشتیبانی توسعه سامان نیماد